شبه یادداشتها : دیروز و امروز

یادداشتهای روزانه از خرداد سال ۱۴۰۰ شمسی

شبه یادداشتها : دیروز و امروز

یادداشتهای روزانه از خرداد سال ۱۴۰۰ شمسی

پزشک خیانتکار

امروز می خواستم از ته دل فریاد بکشم. چون چشم چپ مرا یک‌چشم پزشک خیانتکار   در وغگو

 بنام دکتر س.و در جریان یک عمل آب مروارید ساده (که باید بیست دقیقه طول می کشید و من سه ساعت در اتاق عمل بودم و بعد بیهوش به بخش آوردند با ناخنهای کبود شده وتنگی نفس شد ید که وقتی به سختی به هوش آمدم، دیدم خودشان دکتر قلب آورده اند ) تقریبا کن غیکون کرده و الان نوشتن و خواندن که بخش مهمی از زندگی من بوده است به رنج و درد تبدیل شده است.

چشم پزشک هایی که مرا معاینه کردهاند گفتند : مانند آن است که کسی با کارد و چنگال آشپزخانه به جان چشم ات افتاده باشد.

اخیرا متوجه یک خیانت دیگر و  نابخشودنی چشم پزشک مزبور شدم.  چون در بررسی مدارک عمل جراحی دیدم علاوه بر عمل جراحی چشم به روش فیکو با خود کار نوشته : فیکو ویترکتومی هم انجام شد.( پنج جای عنبیه مرا پاره کرده و برای پوشاندن آن جرم نابخشودنی ویترکتومی انجام نشده را علم کرده است.)

از پزشکی که خود او برای بخیه مجدد معرفی کرده بود و همین اخیرا مرا معاینه کرد پرسیدم: آقای دکتر! زجاجیه من مورد عمل جراحی قرار گرفته ؟ گفت: خیر  ! پرسیدم: آیا من مورد عمل جراحی ویترکتومی قرار گرفته ام ؟ وی پاسخ داد: خیر !  گفتم :ولی همکار شما روی ورقه شرح جراحی نوشته: ویترکتومی شد.

 احساس کردم آقای دکتر  در صندلی خود تکانی خورد  و گفت: من شرح آن عمل را ندیده ام و درست می گفت.

جالب است که چشم پزشک معروف دیگری که خودش اقرار کرد که چشم من حین عمل دچار ضایعه شده به من گفت: مثلا که چی؟ برو شکایت کن به هیچ جا نمی رسی! 

 واقعا باید زار زار به حال ما گریه کرد.

امیر تهرانی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد