شبه یادداشتها : دیروز و امروز

یادداشتهای روزانه از خرداد سال ۱۴۰۰ شمسی

شبه یادداشتها : دیروز و امروز

یادداشتهای روزانه از خرداد سال ۱۴۰۰ شمسی

شبه یادداشتها : ۱۰ آبان ۱۴۰۰ شمسی : چرا برخی از تغییر ات می ترسند؟



شبه یادداشتها

۱۰ آبان ۱۴۰۰ شمسی

چرا برخی از تغییر می ترسند؟

من در دوران تجربه کاریم که طولانی هم بوده وقتی در جایی مسئولیت داشتم و کار می کردم اگر متوجه      می شدم که قدرم را نمی دانند با مدیر یا مدیران اصلی وارد گفتگو می شدم ، از حق خودم دفاع می کردم . اگر به سخنم گوش می دادند و حق مر ا رعایت می کردند که باز به کار ادامه می دادم. ولی اگر می دیدم که دم گرم من در روح سرد آنان اثر نمی کند و فقط به فکر منافع خودشان هستند بلافاصله آن کار را ترک         می کردم.

عزت نفسی که از این عمل خودم بدست می آوردم بیش از در آمد مالی ارزش داشت. البته بعدا که تجربه بیشتری پیدا کردم در چنین مواقع ابتدا کار دیگری می یافتم و سپس ناگهان هم چون رعد و برق در شرکت و محل کار را برروی سرشان می کوفتم و می رفتم.

بعضی مرا بخاطر این تندی سرزنش می کردند ، ولی نمی دانستند که من درهر  کار بعدی که می یافتم میزان درآمدم مابین یک ونیم تا دو برابر شده بود...راستش ما بدنیا آمده ایم که ارزش پیدا کنیم نه این که با هر بی ارزشی زندگی کنیم.

امیر تهرانی

ح.ف


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد