شبه یادداشتها : دیروز و امروز

یادداشتهای روزانه از خرداد سال ۱۴۰۰ شمسی

شبه یادداشتها : دیروز و امروز

یادداشتهای روزانه از خرداد سال ۱۴۰۰ شمسی

شبه یادداشتها ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ شمسی: مصیبت نامه آقای بیلگیتس صاحب کمپانی میکرو سافت و کشاورز نمونه و ...


ادامه از نوشتار پیشین

شبه یادداشتها

۲۱ خرداد ۱۴۰۰ شمسی

مصیبت نامه آقای بیلگیتس

چه می شود کرد ؟ چنین است رسم سرای سپنج! ما ضعیفان باید غم افرادی مانند آقای بیلگیتس  را بخوریم که صاحب کمپانی میکروسافت و تولید کننده برنامه های کامیپوتری و دارنده ثروت ناچیزی حدود صد میلیارد دلار است. 

حدود دو سه سالی بود سخنرانیها و مصاحبه آقای بیلگیتس را می خواندم و تعقیب می کردم .

 در سه چهار سال قبل ایشان اخطار می داد که یک اپیدمی جهانی خواهد آمد(نمی دانم از کجا فهمیده بود، شاید پول و ثروت زیاد علم غیب هم نصیب  می کند، و نمی دانم برای دلسوزی بشر این حرفها را می زد  و یا این که به او گفته بودند که تو بگو ! ما تو را خواهیم داشت) او گفت و گفت...

 ! حتی او  گفت بیت کوین نخرید من که پولهایم را دادم واکسن خریدم، واکسن حصبه، آبله ، سدخک و... (لابد قرار است اینها هم در سطح جهان ظهور پاندمیک داشته باشند. )

پس از این حرفها بود که ناگها ن اطلاع رسانی در باره بیلگیتس حالت افشاگری خیلی مودبانه و از نوع غربیش آغاز شد؛ از جمله این که : دوسوم زمینهای کشاورزی امریکا را آقای بیلگیتس خریده است، آقای بیلگیتس در کشورهای دیگر هم زمین و آنهم بهترینهایش را خریده و در آنجا کشاورزی می کند...سپس  بحث ها به اینجا کشیده شد که آقای بیلگیتس در کمپانی میکروسافت فقط زنان زیبا و جوان را استخدام می کند...آنگاه نوشتند و گفتند که آقای بیلگیتس مشکلات خانوادگی دارد...و سپس ادامه دادند تا این که با شوق و ذوق خبر طلاق و جدایی آقای بیلگیتس از همسرش و پرداخت یک میلیاردو هشتصد میلیون دلار جریمه توسط بیلگیتس به همسرش را به اطلاع همه رساندند...و بعد نوشتند که آقای بیلگیتس فراری شده و دریک کاخی شبیه به غار زندگی می کند...

با ابن خبر ها من فکر کردم که مصیبت نامه آقای بیلگیتس به پایان رسیده است ولی امروز گزارشی را در بیزینس اینسایدر دیدم که فکر می کنم از ضربات قبلی محکمتر باشد. گزارش از نوع فضایی بود: 

"گزارش شده سیب زمینی هایی که بصورت سرخ کرده در رستورانهای مک دونالد بفروش می رسد در مزارع آقای بیلگیتس تولید می شود و این قدر این تولید سیب زمینی وسیع است که حتی از فضا هم می توان آنها را مشاهده کرد."


این طور که پیش می رود آقای بیلگیتس این بار نه یک کاخ به شکل غار ، بلکه به یک غار واقعی باید پناه ببرد.


امیر تهرانی 

ح.ف


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد