شبه یادداشتها : دیروز و امروز

یادداشتهای روزانه از خرداد سال ۱۴۰۰ شمسی

شبه یادداشتها : دیروز و امروز

یادداشتهای روزانه از خرداد سال ۱۴۰۰ شمسی

آیا این یک تنبیه خدایی بود؟

پیش از این نیز در دو نوشتار در باره عمل بسیار بسیار ناموفق وحشیانه چشم چپ خود ‌درددل کرده‌ام. 

چشم پزشک مربوطه ،  پنج جای عنبیه مرا پاره پاره کرده است.در حالی که عمل جراحی آب مروارید چشم و آن هم به روش فیکو هیچ ربطی به بخش بالای چشم و آن بخش  از عنبیه ندارد.

برخی از چشم پزشکان که مرا معاینه کردند گفتند تابحال چنین گزارشی از عمل آب مروارید نداشته اند.

به بیان دیگر؛ یعنی میشود این واقعه را در فهرست عملهای جراحی« حراح دیوانه» ثبت نمود که کتابش را شادروان ذبیح الله منصوری ترجمه کرد و روانه بازار نمود .

راستش از نظر خودم دقیقا همینطور است. این چشم پزشک مانند همان دکتر دیوانه عمل کرده بود، و وقتی به او گفتم نمی توانم چشم دومم را نزد او‌عمل کنم ناگهان مانند دیوانگان بطرف من حمله ور شد و مدام فریاد می زد: من دیگر این چشم تورا عمل نمی کنم دیگر این چشم تور ا عمل نمی کنم...این در حالی بود که من خودم به او گفته بودم   نمیتوانم پیش او عمل کنم. 

شوربختانه آن که  سپس بعنوان  معاینه مجدد چشم و لابد برای باز کردن بخیه های درون چشم به چشمم من حمله ور شد.و آنجا بود که فاجعه  دیگری آفریده شد. 

ا ما  اگر پرسیده شود که این واقعه تنبیه الهی بود و خدواند می توانست جلوی این همه ظلم بر من را بگیرد بدون شک جناب ایشان می توانستند.

 از طرف دیگر :آیا من شایسته چنین تنبیهی بودم؟ راستش دروغ چرا؟ این بستگی به حساب و کتاب خود خداوند داردوشاید  از نظر او من باید تنبیه میشدم.

 اما چون در پرونده عملیات جراحی چشم من به خط خود آقای چشم پزشک جراحی مطالبی به دروغ نوشته شده که هر چشم پزشکی مرا معاینه کرده دروغ های او را که خیانت به بشر و جهان پزشکی است افشا کرده  و من به امید همان خدا قصد دارم چنان تنبیهی برای این  چشم پزشک در خواست کنم که صدای زمین خوردنش تا عرش همان خداوند بزرگ برود.و خدا بر همه چیز تواناست.

نظرات 3 + ارسال نظر
حسین جمعه 28 اردیبهشت 1403 ساعت 16:14

در میان آغوشی که در محبت باز است،
در کلماتی که به آرامی پیام امید را می‌رسانند،
"خدا دوستت دارد"،
چرا که هر قطره باران، هر لبخند،
هر دستی که به یاری دراز می‌شود،
نجوایی از عشق بی‌کران است.

حسین جمعه 28 اردیبهشت 1403 ساعت 15:59

سلام دوست عزیز
این یک خطای پزشکی بوده است
و خدا بد بندگانش را نمیخاد
شما باید یک پزشک فوق تخصص چشم را پیدا بکنید
امیدوارم که چشم شما هرچه زودتر بهبود یابد

سلام بر شما
تندرست باشید خیلی ممنون و متشکر

مریم و سعید جمعه 28 اردیبهشت 1403 ساعت 15:38 https://saghf.blogsky.com

از آشنایی با وبلاگ شما و مطالب خوبتون خوشحالیم.
ممنون میشیم به وبلاگ ما هم سری بزنید و شریک خاطراتمون بشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد