شبه یادداشتها : دیروز و امروز

یادداشتهای روزانه از خرداد سال ۱۴۰۰ شمسی

شبه یادداشتها : دیروز و امروز

یادداشتهای روزانه از خرداد سال ۱۴۰۰ شمسی

طراوت تمشگ های بهاری؟


یکی از همکاران  قدیمی عادت داشت گهکاهی الواتی و عیش و نوش کند. وقتی به این راز او پی بردم گفتم: مواظب باش!

او گفت: راستش می دانی ،  یکی به چنگم افتاده که طعم تمشک های بهاری دارد.

پرسیدم:پولی است؟

او گفت  نه ! ولی بخاطر طعم تمشگ برایش چیزهایی می خرم.

و من باز گفتم:پس خیلی مواظب باش!

گذشت،  تا این که حدود  یک سال بعد او را دیدم. لنگ می زد، رنگش به زردی گراییده بود ، بیمار می نمود.

پرسیدم: خدا بد ندهد !چه شده ؟ چرا مضمحل شده ای، بیماری ؟

او گفت    : خدا نداده ...خودم غلطی کردم و دارم تاوانش را پس می دهم. تا بحال که معالجه نشده ام.زندگیم به هم ریخته است.

پرسیدم: همان تمشگ بهاری؟

پاسخ داد:بله همان تمشگ بیماری!

متاسف شدم و خیلی متاسف شدم.ولی کاری از من ساخته نبود و تمشگ بیماری زهر خود را ریخته بود.

امیر تهرانی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد